close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה חשוב שיהיה בחדר השינה?

מערכת שורשכח תמוז, תשפ20/07/2020

מהם הפריטים הנחוצים ביותר בחדר השינה שלכם? שהוא למעשה גם חדר המגורים החשוב שלכם?

תגיות:
צילום: shutterstock

חדר השינה הוא במובנים רבים החדר הפרטי, האינטימי והחשוב ביותר בבית, החדר בו ההורים יכולים להרגיש כי זו הממלכה הבלעדית שלהם בה הם תמיד יכולים להירגע, לנוח כמו שצריך ולישון טוב בלילה. חדר שינה מעוצב ומאובזר יכול להפוך את חוויית ההירגעות והשינה לנוחה ונעימה עוד יותר, ובמיוחד כאשר מדובר בהורים עסוקים המגדלים ילדים, עובדים ועסוקים בשאר מטלות היומיום –זה יכול להיות יתרון משמעותי. מה חשוב לוודא שיש בחדר השינה שלנו וכיצד גורמים לחדרי שינה להיות נוחים, נעימים ומזמינים במיוחד?

אין תחליף למיטה טובה – המרכז והבסיס של עיצוב חדרי שינה מוצלח

המיטה

צילום: shutterstock
היא כנראה הפריט המרכזי והחשוב ביותר בכל חדר שינה, ולכן חשוב לוודא כי המיטה שיש בחדר השינה שלנו היא אכן מיטה איכותית ונוחה המעניקה תמיכה טובה לגוף שלנו בשעות במהלך השינה. קשה להפריז בחשיבותה של מיטה איכותית ובהשפעה שיכולה להיות לה על החיים שלנו, על רמת הערנות שלנו במהלך היום ובסופו של דבר – על הבריאות שלנו. אינספור אנשים דיווחו כי לאחר שהחליפו מיטה וציידו את חדר השינה שלהם במיטה איכותית המתאימה לגופם, איכות חייהם פשוט השתפרה פלאים. למעשה, מדובר במסקנה די טריוויאלית בימינו...

לכן, הדבר הראשון שחשוב שיהיה בחדרי שינה באשר הם, הוא מיטה מתאימה ואיכותית. זה הדבר האחרון שכדאי להתפשר עליו, וכדאי גם להשקיע את הזמן והמאמץ על מנת לבחון ולמצוא ספציפית את סוג המזרון המתאים ביותר עבורכם. את המיטה עצמה ניתן להתאים למזרון, כמו גם לעיצוב שאר חדר השינה.

שידה וקומודה

מלבד למיטה איכותית ומתאימה, פריטים חיוניים נוספים עבור חדרי שינה הן שידות למיניהן, בהן ניתן לאכסן בגדים, למשל, כמו גם להניח עליהן חפצים באופן זמני או קבוע. לא כל שידה מתאימה כמובן לכל חדר שינה, וכדאי להתאים את הגובה של השידה (כמו גם את יתר המימדים שלה) לחדר השינה הספציפי שלכם, על מנת שלא תחסום יותר מדי משטח החדר מצד אחד, אך תהיה מספיק גדולה ומכילה על מנת שתוכלו לאחסן בה את כל מה שאתם צריכים מצד שני (כך לא ייווצר בלגאן תמידי של בגדים וחפצים בחדר השינה עצמו).

רבים בוחרים ספציפית בקומודה עבור חדר השינה, שכן מדובר באחד מסוגי השידות/כונניות האסתטיים והשימושיים ביותר גם יחד. קומודה משתלבת היטב בסוגים שונים של עיצוב, וגם כאן ניתן להתאימה למיטה ולשידות נוספות על מנת לקבל מראה מעוצב אחיד ונעים לעין

מראה רחבה וגדולה יחסית

פריט נוסף שתמיד כדאי שיהיה בכל חדר שינה הוא מראה, וכדאי שתהיה יחסית גדולה ורחבה כך שניתן יהיה לראות בה את רוב הגוף, מה שמוכיח עצמו כנוח במיוחד כשמתלבשים בבוקר.

מיקומה הקלאסי של המראה יכול להיות על חלקה העליון של השידה או מעל הקומודה (במקרים רבים נמכרת הקומודה או השידה מלכתחילה עם מראה המותאמת לה, הן כיחידה אחת והן כשני פריטים נפרדים אך תואמים), אך ניתן גם לתלות אותה על כל אחד מהקירות או לרכוש מראה עם סטנד ייעודי, מה שעשוי להתאים יותר בחדרי שינה מרווחים עם הרבה מקום.

תאורה מתאימה לחדרי שינה

תאורה עבור חדרי שינה אינה אותה תאורה שנרצה שתהיה באזורים אחרים בבית. כדאי לוודא כי לצדי המיטה ישנן מנורות לקריאה אותן ניתן לכבות בלי לקום מהמיטה, וכי האור המרכזי של חדר השינה ניתן לעמעום, לצורך יצירת אווירה נעימה ורגועה יותר (כמו גם אווירה רומאנטית...)

אלו הם הפריטים הבסיסיים והחשובים ביותר עבור חדרי שינה באשר הם. מעבר לכך, ניתן להמשיך ולרהט את חדר השינה, אך פעמים רבות אין צורך בהרבה יותר מעבר לכך...

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה